piątek, 27 marca 2015

malowany czerwony dach

Władze lokalne malowanie dachów w górę nazwał sędziego planowania kraju zdecydować, czy dwa podmiejskie sąsiedzi powinni otrzyma żółtą kartkę na malowanie ich dachy czerwone.



 Paddy Mullins i Eamon Murphy, mieszkających w domach w zabudowie bliźniaczej w czterech sypialni nr 5 i nr 6 w St Nessan Park Dooradoyle, zarówno przemalowany swoje domy w lipcu zeszłego roku i stosowane płaszcz czerwonawo na brązowych płytek.

 Jednak oficjalne Limerick City i County Council, który niedawno zauważył ich dzieło postanowił kolorystyka była zupełnie z charakterem dla obszaru.

 Para otrzymała pozwolenie na budowę listy konserwacja dachów stwierdzające, nie zabiegał, z ostrzeżeniem mogli każda twarz ogromne grzywny w wysokości do 12 mln €, jeśli sprawa przystąpił do sądu

 Pan Mullins poinformowała Radę, że oryginalne łupki terakoty były czerwone, kiedy domy zostały zbudowane około 60 lat temu.

 Planiści Ratusz zbadał mapy i odkrył "odcień czerwieni" w jednym dachem.



 Paddy Mullins domu w St Nessan w Park, Dooradoyle, Limerick, który wraz ze swoim sąsiadem nie popaść w kłopoty z Radą po przywrócił jego dachówki do pierwotnego koloru.

 Z Sprawa podobno precedensu, Rada przekazała sprawę nad do An Bord Pleanála.  Decyzja jest spowodowana w maju.

 Naruszenia planowania może renowacja dachów przenosić grzywnę nieprzekraczającą € 12,697,380.26 lub termin więzienia nieprzekraczający dwóch lat, lub obu.

 Pan Mullins, 67-letni dziadek kupił nr 5 Park St Nessan i przeniósł się z żoną Mary pięć lat temu.

 Od tamtej pory przeprowadzono kapitalny remont, w tym budowa dużego stawu rybnego w ogrodzie przed domem.

 On powiedział: "Ja dostarczane terakoty i dachu łupki w całym kraju, kiedy pracowałem z Roadstone.  Kiedy przeniósł się tutaj, to było oczywiste, że wszystkie osiem domów na tej stronie Parku św Nessan miała dachy z terakoty.

 "Jednak dostali odbarwiony przez lata poprzez akumulację mchu i brudu.  Po postanowiłem przemalować mój dom i oczyścić dach, mój sąsiad powiedział, że chciałby mieć taki sam schemat kolorów.

 "Nie musi być pół tony mchu pochodzi z dwóch dachów i wszystko, co zrobiłem było przywrócenie ich do starej terakoty chwały.  Ludzie mieszkający w okolicy nie mógł uwierzyć, jak dobrze domy wyglądają teraz. "

 Pan Mullins, członkiem całe życie z Geraldines mniejszy klub piłkarski, powiedział radę obraz został zwolniony rozwój i to oni wytrwale bronić żadnych działań.

 Powiedział, że chce zachować wszystkie stare elementy, w tym oryginalnego koloru dachu.

 On powiedział: "Ja odrestaurowany i zachował eaveshoots żeliwne i kanalizacji, które były w złym stanie, a nie zastąpić je plastiku.  Sprawdziłem wszystkie osiem domów na mojej stronie drogi i wszystkie mają dachy z terakoty, które zostały odbarwione przez lata.  Osiem domów po drugiej stronie drogi mają czarne dachy.  To sprawia, że ​​wierzę, że istnieje czas pomiędzy budynku z dwóch stron nieruchomości i budowniczych umieszczone czarne dachy z drugiej strony i terakoty na naszej stronie.

 "Wszyscy nasi sąsiedzi wydają się bardzo zadowolony z tego, co osiągnęliśmy.  Nie mam zamiaru malowania dachu mojego domu czarny.  Nie mogę zrozumieć, dlaczego ktoś mógłby sprzeciwić się wygląd naszych domów. "